Stockholm i mitt hjärta

Gissagissagissagissa vem som har tågbiljetter till Stockholm om elva dagar! Det känns som att jag har varit borta så länge, men det slog mig att det idag är exakt tre veckor sedan jag flyttade ner. Det är inte så länge när man tänker på det.. Men å andra sidan är det ungefär lika länge som jag någonsin varit borta hemifrån tidigare.. Den längsta resan jag varit på är väl cirka 20 dagar och då har jag haft hemlängtan som sjutton sista tiden. Nu är ju det här mitt hem och jag har alla mina saker här och jag känner mig ju hemma här. Samtidigt känns allt fortfarande så nytt och ovanligt och konstigt så jag har inte hunnit få alltför mycket hemlängtan, bara lite små slängar då och då. Men nununu ska jag snart åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0