dålig ekonomi?

Alltså neeej, jag har överanvänt mitt kort igen så nu ligger det på minus?! Det här är faktiskt inte rättvist för jag till och med kollade upp hur mycket pengar jag hade för att det inte skulle hända. Dumma interetbank som aldrig uppdaterar, nu måste jag be mamma sätta in pengar så fort som möjligt. Ååh.

Det blev ingen skola idag, regnade så mycket när jag vaknade och meningen var att vi skulle gå en promenad från Årsta Gård till Vitabergsparken typ. Istället tog jag lite extra sovmorgon och ska packa iordning det sista innan jag åker till Kärrtorp för att träffa Emelie och sedan vidare till skolan för att tömma 900 kr på mitt matkort och sedan åka moppe till Värmdö. Hah, det känns aningen lantis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0