loose my mind

Skakis i hela kroppen och det beror tyvärr inte enbart på träningen.. Körde nog runt en timme på gymmet i alla fall och jag tvivlar på att jag kommer orka lyfta mina armar imorgon. Skönt nu efteråt men jag ska inte ljuga och säga att det var skönt att träna, fyfan det var länge sen jag mådde så illa. Kändes som om jag skulle svimma om jag tog ett enda steg till. Ändå fortsatte jag för känslan efteråt är så underbar. Och att vara så trött så att man knappt kan prata innebär även att man knappt kan tänka vilket är bra. På alla sätt och vis.

Nu ska jag cykla till Långsjön med Frida och Cicci och där lär vi bli kvar ett par timmar. Måste sysselsätta mig annars blir jag galen av alla tankar som bara snurrar fram och tillbaka, men samtidigt orkar jag inte göra något. Det bästa vore om det regnade, då kunde jag gå barfota ute på gatorna, utan folk som såg mig, utan att bli störd. Men vi ska få en fin dag, det kommer bli underbart. Svensksommar, sol och bad, fina vänner och en iskall smoothie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0