pumpkin soup

Gymet var grymt jobbigt. Jag somnade i över en timme efter skolan. Magen skriker efter mat men halsen och huvudet vägrar. Ja, jag längtar till sommaren. Har bara en uppsats och ett prov kvar, men ingen som helst motivation kvar till att plugga. Egentligen spelar de nog ingen roll, men jag är som jag är, så jag kommer ju göra dem ändå.

Nisseman fick mina två klänningar idag, de skulle vara klara nästa onsdag, åh vad jag längtar. Nästa onsdag är sista dagen i skolan och sedan grillning på kvällen. Längtar dit med, men samtidigt känns det lite tråkigt. Hur kommer saker och ting bli under sommaren, hur kommer det vara att komma tillbaka till skolan, kommer något ha förändrats. Ja, jag är rädd för förändringar, men samtidigt är det det bästa som kan hända. Om det är en positiv förändring alltså.

Det känns som en halvliter trögflytande mörk sirap flyter runt inuti mitt huvud och hindrar mig från att tänka. Jag känner mig djup och eftertänksam, minst tusen olika tankar varje minut.

Men sen då?

Jag är inte alls så säker på att det här är rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0