rain(bow)

Fylld av blandade känslor men ändå så tom. Det är som att blanda alla färger som finns och tillslut har allt blivit grått, utan att man förstår hur det gick till. skola, ångest, träning, mat, resa, sommarlov, familj, begravning, födelsedag, pengar, spotify, itunes, blogg, fotboll, regn, sola, ledig. är det meningen att man måste tycka något? Jag har haft en bra dag idag egentligen. Massage och måla bilder om en glad känsla i skolan. Amanda lurade i mig kexchoklad och kanelbulle. Solen kikade fram på hemvägen. Hosta i halsen som vill att jag blir sjuk. Upp och ner in och ut hit och dit. Kan någon rädda mig från mig själv?

sommar sommar sommar
jag vill ha dig nu
solregn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0