resefeber

Vad behöver man egentligen ha med sig? underkläder, badkläder, jenas, tjockiströja, klänning, shorts, handduk, necessär, smink, ipod, laddare, kamera, laddare, nalle, linnen och jag vet inte, skor och strumpor kanske. Jag har ingen lust att packa. Vad är det egentligen för fel på mig, mitt humör är en riktig berg-o-dalbana och jag förstår inte varför. Ojämnt blodsocker, eller nåt sånt säkert? Jag vill inte det. Jag vill prata med dig och jag behöver uppbåda all min viljekraft för att inte läsa s*rbloggen.. suck. Egentligen skulle jag vilja få ett gulligt telefonsamtal eller sms, bara för att veta att någon åtminstone tänker lite på mig med. Sedan vill jag krypa ner i min säng, ta en ordentlig sovmorgon och äta frukostbuffé när jag slutligen vaknar. Dessvärre kan man inte få allt man önskar här i livet så nu ska jag plocka ihop de sista sakerna, duscha lite snabbt och sedan åtminstone uppfylla den andra av de fyra punkterna på min lista.

Oroskänslan lever kvar inuti, jag är så rädd för att något kommer hända snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0