andas ut och blundar


tisdag 9 juni: sjukgymnast, lunch och shopping med A, J och M. Stan med Pellan
onsdag 10 juni: sol och fika på Grisslinge, grillning på Grills, övernattning hos A
torsdag 11 juni: skolavslutning och Öland
söndag 14 juni: tillbaka i Stockholm
fredag 19 juni: midsommar i Trosa
lördag 20 juni: resa till Frankrike
lördag 27 juni: hemma igen
lördag 11 juli: åker till landet med bror
lördag 18 juli: bröllopp och dop i Norrala
lördag 1 augusti: Gotland med mamma, N och G
söndag 9 augusti: tjejerna till Gotland
söndag 16 augusti: hemma i Stockholm igen

oj, hur kom sommaren så snabbt? Känns som att jag är upptagen väldigt mycket, men det är jag ju egentligen inte. När jag är i Stockholm ska jag hinna tälta någonstans, gå på picknick, äta pannkaksfrukost med Pelle, bo i lägenheten, bo hos Cicci och umgås med henne, chillkröka, sola, sova, handla på sommarrean, springa och gud vet vad. Jag ska göra allt. Och bäst av allt är att allt är bra. Det är så bra, så himla otroligt underbart fint och bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0