vi lever i vår egen värld

Åh det är sol och fint ute, jag har precis ätit frukost och ska snart gå ut på en morgon promenad. Lite senare idag ska jag in till stan med Frida, Cicci och Pelle, kanske ska jag möta Amanda en kortis också. Igår var min plånbok försvunnen, men när jag låg i sängen fick jag en plötslig invigelse och lyfte på täcket. Där låg min saknade plånbok och i den hittade jag lite pengar, su nu har jag runt med typ tre Chai Latte innan jag åker imorgon, yes!

Idag är egentligen en sådan dag då jag vill steka pannkakor, baka paj, fylla en glasflaska med hallonsaft och sedan plocka ner alltihop i min picnickorg av trä och blåvitrutigt tyg. Därefter vill jag cykla på en gammal, skranglig och röd cykel som håller på att falla isär för att hitta en enslig liten gräsplätt med träd och buskar runt om. Där vill jag breda ut en filt och ligga hela dagen, utan en tanke på tid och verklighet. Men en dag på stan funkar väl det med, särskilt med tanke på att det är sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0