carrot cake

Efter förra veckans svenskauppsats och mfplugg absolut sista kvällen innan inlämning bestämde jag mig för att jag ska sluta skjuta upp saker (till sista dagen) men jag har verkligen noll motivation så här långt. Jag citerar 2½man-snubben "jag behöver en morot OCH piskan i ryggen" annars får jag verkligen inget gjort. Jag tänkte faktiskt börja med både historian och engelskan ikväll och det är ju tur att det är tanken som räknas för jag tänker inte alls börja ikväll, inte imorgon, inte på fredag och troligtvis inte under helgen heller. Nej, jag är faktiskt sugen på att titta på fina bilder och skriva lite dikter.

Hm. Får hoppas på lite inspiration till uppsatserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0