could never say goodbye

Körlektionen gick bra även fast all snö försökte dränka bilen. Snön är fin idag, för det blåser inte i ögonen och det är inte 25 minus grader. Gustav påpekade förresten att vi har slutat säga "minus tio grader" och istället bara säger tio samtidigt som alla förstår att det faktiskt är minus grader vi pratar om. Ojojoj, det har nog inte hänt på flera år.

Hur som helst blir det indien imorgon natt, längtar till värmen och längtar efter alla mina sommarkläder. Jag har varit färdigpackad i en vecka nu men gör om det hela tiden för jag tycker om de kläderna.

Blev inget som helst plugg igår och eftersom lektionerna blev inställda har jag hela dagen på mig, fram till halv fem då jag ska göra synundersökning. Måste dessutom fixa praoplatsen. Ringde M och hon var glad, tack och lov, trodde hon skulle bli tokig på mig. Men jag måste ändå ringa runt lite till. Ingen ångest åtminstone. Än i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0