give it back to me

Är trött men inte särskilt sugen på att sova konstigt nog. Igår kväll var mys med fina gotlandsflickor. Idag var långtråkig med jobb och sedan bara hemmadräll. Vill gå och ta ett bad för jag fryser så jag skakar men har inte riktigt ork till det heller. Jag undrar vad som händer med mig ibland, ena sekunden taggad på allt och lycklig rakt igenom och nästan sekund är jag bara slö, trött och tråkig. Tror jag måste börja äta lite bättre, de där sockerkickarna tar kål på mig.

Nej men det handlar nog inte bara om de där sockerkickarna (även fast de säkert spelar ganska stor roll). Jag tror att jag har blivit väldigt lättpåverkad av saker och ting i min omgivning på sistone. Jag har jättesvårt att se någonting utan att relatera det till mitt egna liv och jämföra. Jag kan inte låta bli att se allt jag har förlorat för av någon anledning känner jag mig så sviken och utelämnad och jag tror ingen riktigt förstår för jag har så svårt att öppna mig för människor. Och på sistone har det blivit ännu svårare. Ett hjärta är inte till för att bli sparkat och stampat på. Även fast det är väldigt starkt blir det sakta men säkert utmattad. Jag kan hjälpa det tillbaka, jag kan måla det rött, fylla det med värme och limma ihop de bitar som går isär men jag kan inte göra det själv. Kan inte göra det samtidigt som någon gömmer bitarna för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0