no matter if it's black and white

Oj vilken uppochnervänddag. Verkligen inte likt mig att skolka bara för att jag mår dåligt men det var det värt. Tolv missade samtal på mobilen och sju obesvarade sms men den enda jag orkade med idag var frida. Té, lite plugg, film och hockey har fått tankarna att skingras större delen av dagen men när jag minst anar det smyger de sig närmare igen. Pappa kommer hem och bråkar och jag gick utomhus i snön endast iklädd strumpor, tights och en fliströja i sisådär en tjugo minuter. Lagom kallt och lagom kul avslut på dagen som faktiskt började likna något bra.

Imorgon blir det i alla fall skola igen och jag tror att den dagen kan bli fin. Efter regnet kommer solsken och ur allting dåligt skapas något bra, jag antar att jag bara måste våga tro på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0