panik

Tack vare det underbara vädret har jag fått en extra dag ledigt. Inga tunnelbanor går och inga bussar från Värmdö går vilket skulle innebära att jag och Amanda vore ensamma om vi åker till skolan idag. Inte särskilt roligt. Ska stanna hemma och skriva lite på min engelska uppsats istället óch söka praktikplats. Börjar få lite lagom med panik nu, lappen måste vara inlämnad på onsdag eftersom jag åker bort sen. Av någon anledning känns det lite bättre nu när jag har ringt fyra ställen och fått nej på alla än innan jag hade ringt någon. Det är konstigt, det borde ju kännas värre efter alla nej. Har inte den blekaste aning om var jag ska ringa här näst och det kommer säkert sluta med att jag praoar hos mamma eller något men never mind. Nu är jag lite lugnare så ska dricka lite té och se på tv en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0