romantikens värld

Det är tur att min fantasi sträcker sig aning längre än vissa andras för jag avskyr när det inte går att hitta någon vettig information på internet och alla böcker är tomma på ord. Nu blir det helt enkelt så att jag får plocka ut de ord jag känner igen ur de extremt få texter jag hittar och sen får jag hitta på eget, det brukar bli bra så det blir det nog även denna gång. Har redan lyckats skriva en inledning och tänkte ta en paus för att göra iordning dagens andra chai latte. Problemet kommer nog lite senare, när jag måste redovisa mina källor och jag tvivlar på att "syskonens åsikter", "min egen fantasi" och "vad mamma kommer ihåg sen hon gick i högstadiet" är godtagbara källor. Men, som sagt, det är nästa timmes problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0