sjung för mig

Det är nästan vår nu. I alla fall mer vår nu än förut. Det var ljust när jag vaknade och ljust när jag åkte hem från skolan, snön ligger fortfarande på marken men det är inte kallt och allt blir lite lite lättare när man slipper den instängda mörkerkänslan som den här tråkiga mellanårstiden skriker ut.

Skolan är hemsk men skolan är ändå bra, det finns ingenstans jag mår så bra som när jag är i skolan och det är helt enkelt underligt att det känns så. Resten av veckan kommer bli tung med mycket plugg och jobb fyra dagar av sju men nästa vecka är jag helt ledig från jobbet så det är det värt. Idag blir det långlånglång hemmakväll och jag tänker bara ligga framför TV:n med sjuka lillasyster hela eftermiddagen och imorgon blir det härligtfarligtläskigtfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0