snöfall

Har inte lyckats plugga något än för Frida kom hit och drack té nu igen och sedan fastnade jag framför hockeyrepriser på TVn. Har däremot ringt åtta olika företag men ingen som vill ha mig som praktikant, hm, börjar bli lite småjobbigt nu känner jag.

Funderar hur som helst på att gå ut på en promenad idag för det ser så himla härligt ut med all snö som glittrar på marken och dessutom sol istället för stormen som var i helgen men det är kallt och jag tycker inte om att byta ut min pyjamas mot fem lager kläder så därför stannar jag nog inne istället. Vid tre kommer mamma hem och då ska vi åka till IKEA, hoppas att jag klarar av att köra dit utan att fastna i någon snöhög så vi måste gräva fram bilen som igår... Ikväll MÅSTE det bli plugg och sedan lite TV också.. Ohmy vad mycket tv jag har börjat titta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0