varför är det så mycket månad kvar vid slutet av pengarna?

Jag är superduperjättenöjd med mitt hår faktiskt, det är lite annorlunda än det var innan, men konstigt nog känns det inte helt obekant så det är finfint. Tyvärr så blev det dyrare än jag hade räknat med.. 1095:- gick det på och jag måste nog betala 500 själv istället för de 300 jag räknat med, men det gör inte så mycket!

Jag har blivit extremt shoppingsugen nu senaste dagarna också och jag vill verkligen ha mer pengar, det verkar visst inte alls hjälpa att jag jobbar och får fem gånger så mycket pengar som tidigare, jag är ändå alltid fattig. Det måste vara någon som skingrar mina pengar? Hur som helst så har jag hittat sex jättesöta klänningar på forever 21 och jag förstår inte varför jag shoppade så lite när jag var i USA, vad tänkte jag med egentligen? Ska kolla runt lite mer på internet nu också, kanske blir av att köpa något när jag är ute med Nico nästa helg.

jag behöver ju faktiskt (eller, nästan behöver i alla fall)
några nya tights
en fin bikini till Indien
lite snygga, matchande underkläder
skor
tröjor/linnen/tunikor


min kavaj från Stadsmissionen, billigt it is


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0