when all is said and done

Slut på helgen som har inneburit jobb jobb och ännu mera jobb, oändlig tur att den här veckan är sjukligt lugn. Idag har jag gymmat, invigit mina nya duschgrejer som jag fick i julklapp och snart ska jag skriva lite på min svenska artikel och sedan baka kakor. Känner att jag tjatar väldigt mycket om de där kakorna nu men den här gången är det faktiskt en Hermankaka som ska födas och jag tänkte ge den ena till mamsen på jobbet imorgon, och de andra kakorna ska få vara bussgodis på onsdag.

Imorgon är det bara en tvåtimmars ekonomilektion, och jag ska gymma, jobba och sedan kommer Madde hit och sover eftersom vi ska till Järvsö på onsdag! Mysresa, mysklass, mysvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0