you're my sunshine

Jag har haft den bästa helgen på länge och vad som är ännu bättre är att den inte är slut än, jag har ett helt underbart dygn framför mig och under den tiden ska jag titta på OTH, fira lilla syster, gå på hockey, träna och äta frukost med finaste.

Fredagen bestod av en halv skoldag och sedan drog jag, Jennifer och Amanda in till stan för att se på bio. Vi köpte högar av godis och sedan såg vi Sergels "premiär" av It's Complicated tillsammans med alla pensionärer. Den var rolig och en sådan där film som man ler av när man tänker tillbaka på den. Direkt efter filmen åkte jag till Globen för att träffa Frida, vi gick runt ett bra tag och sedan åkte vi hem. På kvällen gick jag hem till henne igen och hade bästa slö/filmkvällen på länge, vi åt massa godis(igen) och glass med varma hallon, drack té och tittade på sämsta filmen jag någonsin sett men vi hade kul ändå. Kom hem vid ett, skrev massa dagbok och somnade. I lördags var jag i Farsta med mamsen för att handla presenter åt Nico, vi hittade jättemycket fint och blev nöjda båda två! På kvällen åkte jag ut till Ösbydalen på tjejmiddag och det var ett udnerbart härligt tjejgäng och vi hade hur kul som helst med singstar, wii och tjejsnack. Sov på Söder och jag log för mig själv enda tills jag somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0