finding neverland

Känner mig rätt klar och färdig med ekonomiplugget för tillfället. Även då det inte blev särskilt mycket plugg. Kvällen bestod till större delen av kladdkaksbakning, telefon med Amanda, tédrickande, lite systerprat nedbäddad i systers säng och massa ny musik. Fast egentligen är inte musiken alls ny, den är väldigt gammal men ny i min spotifylista. When you're lost heter listan och det är nog den bästa jag vet. Den är verkligen bra när man är förlorad.

Nu är jag sugen på ännu en kopp te och att läsa twilight, jag har återkommande abstinensbesvär från den serien. Känner även att ögonlocken håller på att falla ihop, men lite ska jag nog läsa ändå. Jag behöver lite good feeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0