goodbye, nice try

Det har varit två bra dagar och nu ligger nio skolfriadagar framför mig. Gårdagskvällen bestod av jobb med sköna snubbar. Jag och Martin köpte B&J glass och sedan fick jag sebbesällskap på bussen. Somnade på soffan när jag såg på tv med mamma. Idag var det jobb igen och sedan köpte jag och Frida jordgubbar och smälte choklad, skrev packlista och taggade inför Spanien, två dagar kvar!!! Ska snart iväg en snabbis till Frida igen, sen får vi se.

Jag kan fortfarande inte riktigt sätta fingret på mina känslor. Jag är glad, lycklig och varm inombords men ändå kryper ångesten fram helt oväntat. Jag vet inte varför, och inte vad jag ska göra åt den. Jag tror inte min sällskapssjuka är bra för mig. Jag vill träffa någon nu.
Fortfarande kärlek till fina vänner, ni är underbara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0