livsnjutare

Fredagskvällen bestod av jobb och sedan låg jag i sängen, drack isvatten och sågpå film långt in på natten. Lördag bjöd på ytterligare jobb och sedan en lång kväll med finaste örbyflickorna. Vi är verkligen äkta livsnjutare. Det spelar ingen roll vad vi gör, vi har ändå alltid lika kul. Jag antar att det är det som är det bästa med äkta vänner, man behöver inte alltid göra något, det kan bli bra ändå. Dessutom har vi känt varandra så länge nu att ingenting är konstigt, alla känner alla och oberoende av hur lång tid det går mellan våra träffar är allt ändå lika bra.

Kvällen bestod av grillning på min verandra, studsmatthoppande, kubbspel, jordgubbar doppade i smältchoklad, arton tända värmeljus, filtar och oändligt massa mys, skratt och prat. Senare på kvällen började några droppa av och Hanna, Lelli och Julin kom förbi. Vi blev kvar på verandan långt in på småtimmarna, sedan började det regna och även fast sommarregn är fint så var det inte lika härligt att sitta ute då längre. Folket drog hem medans jag och Pelle städade ihop det sista. Raka vägen in till sängen där vi låg och pratade en kort stund innan båda slocknade.

Verkligen verkligen kärlek till dessa människor. Kan inte sägas nog många gånger hur mycket vänskapen betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0