someone has screwed up

Hur många har du varit kär i? tre tror jag
Vad tycker du om kärlek? underbart ibland, förjävligt andra gånger
När kramade du någon sist? när jag mötte mamsen idag
Saknar du någon speciell person? man kan alltid sakna någon som inte är här
Har du svårt för att bli kär? nej, men jag är rädd för att tillåta mig att bli kär
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? i skolan, idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej jag tror inte det
Gjort något riktigt dumt? väldigt mycket dumt, men inte gråta över spilld mjölk
Gjort något du verkligen ångrar? absolut, men återigen, ångra inte det du inte kan förändra
Gjort nåt olagligt? jajo..
Fått din mamma att gråta? mm..
Slagit ner någon? nej, men jag ska lära mig slåss!
Sagt jag älskar dig och menat det? verkligen!
Vad hatar du verkligen? lögner och att bli sviken
Är du ensam nu? nä, halva huset fullt
Vill du gifta dig? inte just nu, men om jag hittar någon speciell en dag och det känns rätt så
Vill du ha barn? ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? pelle, och jag själv såklart
Såg dig gråta? oj, det minns jag inte ens. Var det Frida kanske?
Fick dig att gråta? breven jag läste
Du delade en dricka med? jag och Madelene drack samma loka idag
Du gick på bio med? Jennifer och Amanda!
Sa någonting till dig och vad var det? Pappa "vi åker halv åtta"
Skällde på dig? var det? det minns jag inte, snäll flicka!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? mat i skolan
Sjungit? jag sjunger alltid när jag jobbar
Saknat någon? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0