sommarglädjen

Med endast en månad kvar till sommarlovet vet jag faktiskt inte hur det känns. Idag är i alla fall en bra dag för jag och Frida åker till Spanien och flyget går om bara fyra och en halv timme ungefär. Om inte askmolnet bestämt sig för att komma tillbaka och i sånt fall lovar jag att jag kommer lägga mig ner och skrika. Spanien kommer i alla fall bli asm för jag har inte träffat Cicci sen i julas och utomlands är alltid bra, även fast vädret tydligen skulle bli sådär. Annars har jag träningsvärk i ryggen, magen, benen och sidorna samt ett halvblått öga, men sånt kan jag nog leva med.

Ha de fint i Sverige en vecka, på lördag kommer jag hem och då har jag huset helt för mig själv. Funderar på att köpa lite jordgubbar och choklad för att sedan sitta uppe halva natten. Känns lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0