Desire

Jag är verkligen blödig, höll på att börja grina idag när jag läste en artikel i tidningen om HP. Jag har verkligen varit så otroligt beroende av de där böckerna och har längtat så mycket efter varje ny film (även då jag inte gillat en enda sedan den första) och det känns så konstigt att det är helt slut nu. När jag läste sista boken var det också sorgligt, att aldrig mer få läsa en ny bok som man sett framemot så mycket, men då fanns ändå filmerna kvar att längta till. Nu är det verkligen slut, slut, slut. Och det stod i den där artikeln om hur vissa personer hade växt upp emd Harry Potter historierna och karaktärerna hela sina liv och jag insåg att jag är en av dem. Det har varit halva mitt liv sedan jag var sju-åtta år. Det är nästan tolv år av.. någonting.. som nu är över. En ny era i mitt liv kanske?

Jävlar. Vad jag är blödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0