friday it is

Igår hade jag hur mycket som helst i huvudet som jag ville skriva men jag somnade, sov ett par timmar, åt så mycket som gick att få ner i min brännande hals innan jag slocknade framför en film i soffan lite till. Min hals är död. Det känns i alla fall som det. Fast vid närmare eftertanke skulle det nog inte kännas något om den var död så den kanske snarare är döende? Varje andetag är ansträngande och varje gång jag sväljer känns det som att någon slår mig med en järnstång i huvudet. Svälja mat ska vi inte ens prata om. Ändå äter jag. Tvingar mig att äta och att dricka i jakten på att hitta något som gör att det känns bättre. Varm mjölk med honung, varm oboy och te fungerar rätt bra det med. Blir nog en dag framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0