hey remember that time?

Är trött och helt slut och älskar fortfarande mitt sommarlov trots att det mest verkar innebära jobb jobb och jobb. Min lediga tid har senaste veckan tillbringats med de personer jag tycker bäst om. Filmkväll med pappa och Nico, middag och te hos mamma, femkamp på Grönan med pappa, Nico och Katrin, sushilunch och stadshäng med Jennifer, middag med Cicci och sova med Marcus är vad måndag till fredag i Stockholm har bestått av.

Idag orkar jag knappt röra mig efter att ha sovit sämre än jag gjorde i ett sunkigt tält på en skrikig camping i Borlänge samt att ha ägnat dryga sju timmar på jobbet. Jennifer kommer hit senare och vi ska sitta på balkongen tills vi fryser ihjäl, har jag precis besämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0