inatt jag drömde...

Jag drömde inatt att jag tog droger. Eller. Jag tror i alla fall att jag drömde. Jag vet att jag inte har tagit droger men känslan var så verklig och jag minns verkligen hela situationen. Det var den underbaraste känsla jag någonsin varit med om och vad det nu var jag tog suddade ut allting i mitt huvud och det blev så lugnt och stilla, det var inte alls läskigt. Jag minns att jag tänkte att jag äntligen hade hittat ett sätt att få tyst på alla röster där inne. Inte för att jag har några röster i huvudet, men jag måste väl haft det i drömmen då. Vilket gör att drömteorin blir allt troligare.

Hm.. Någon drömtydare som kan förklara vad det där betydde? Att jag var missbrukare i mitt förra liv och inte har glömt känslan? Eller att jag bara är allmänt dum i huvudet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0