life goes on

Hemma från land 1 igår och vidare till land 2 idag. Inte mycket tid i Stockholm vilket är både bra och dåligt. Bra för att jag inbillar mig att jag får lite tid att vila upp mig ifrån mitt vanliga liv, dåligt för att jag inser att jag inte alls vilar upp mig utan bara gå runt och funderar över det. Marcus påstod att jag hade en "liten 19-års kris" härom veckan när jag inte kunde somna för att jag oroade mig över hur hösten skulle se ut med skola, jobb, bostad, stad, vänner, familj... Ja, allt man nu kan tänkas oroa sig över när man inte vet var man kommer att bo om en månad. Det är inte lätt att växa upp, som Jennifer säger...

Nu blir det landet med sol, bad och lite läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0