sju sorger och åtta bedrövelser

Kunde som väntat inte somna igår. Mardrömmar. Vaknade halv ett idag och hade förvånansvärt sovit nästan tolv timmar. Fortfarande trött. Lagade scones till frukost och åt med en kopp varm oboy. Börjar bli mycket mycket bättre. Undrar om det beror på pencellinet, iprenen, halstabletterna, min kropps utomordentliga förmåga att bli frisk eller något helt annat. Bra är det i alla fall. Kan svälja utan att hela huvudet värker och när jag gäspar är det bara en pennudd som sticker mig i halsen, istället för en kniv som skär genom hela!

Håller på att packa inför Söderhamns resan, avbröt för en dusch och blev så utmattad att jag nu måste sitta lite och göra ingenting. Titta bilder. Titta fotboll. Snart så ska jag fortsätta. Ikväll blir det mys i stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0