sugar and honey, baby

Så, då har man äntligen semester igen då! Och snart så är man antingen studerande eller arbetslös, eftersom jag sa upp mig från jobbet i förrgår. Har egentligen inte hänt särskilt mycket alls efter att jag kom hem från peace, bortsett från att jag har spenderat lite drygt 3000 kronor utan att veta på vad.

Jobbet tar upp den mesta tiden och annars har jag umgåtts med fina personer. Idag är första dagen jag är själv på väldigt länge, har så ont i huvuet och i halsen att jag inte kan tänka och är så oerhört trött. Förstår inte hur jag kan vara så trött jämt, det känns som att det var tre år sedan jag senast fick sova ut så eftersom jag är ensam hemma imorgon och inte har några egentligen planer så ska jag sova tills jag vaknar! Det vill säga, kolsvart rum, öppet fönster och INGEN väckarklocka. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0