all over the place

Jag avskyr att beställa/betala saker över internet, blir så himla nervös att det ska gå fel eller att jag ska bli lurad eller något. Men nu har jag gjort det i alla fall och inom ett par veckor ska jag få min nya ipod. Vilket betyder att jag snart har musik igen. Vad jag har saknat. Har graverat den fint också, Gustav sa att det var det töntigaste han någonsin sett och att han aldrig ens tänkte hålla i den, men det gör ju inte mig så mycket!

Snöar alldeles för mycket så pallar inte gå till jobbet, tar tioöver-bussen istället, och får låna bebisens ipod så jag har nåt att göra på den alldeles för långa hemvägen sen!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha men det är väl klart att jag har boken med mig :) Och idag satt jag och gjorde det där ordprovet ett antal gånger x)

2011-03-18 @ 18:18:56
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha får typ olika hela tiden.. mellan 20-30 typ. Tror jag fick 34 som max men det var bara en gång x)

2011-03-18 @ 22:57:42
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0