allting börjar om

Är hemma idag. Mamma tyckte det var oartigt att gå till skolan och hosta på alla människor, och vem vill vara oartig? Inte jag i alla fall. Dessutom har jag mycket att göra. Mycket att plugga. Tusen grejer denna vecka. Praktik de två kommande, om jag nu får någon praktikplats. Jag försöker hela tiden hitta ett sätt att stänga ute all ångest men jag tror inte att skjuta upp saker är det rätta sättet för det. Men jag orkar inte ta tag i det. Det går inte att plugga när jag är ofokuserad så därför får plugget lov att vänta tills det inte finns någon tid kvar, det är då jag kan motivera mig till att göra klart det. Bra taktik, bra taktik.

Min bok tog slut nu också. Ledsen. Jag vill ha mer twilight. Nästan så jag måste börja om från början. En gång till. Ska dricka lite kaffe och bota min ångest nu. Försöka göra någonting och tänka på någonting. Eller inte tänka alls kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0