det är inte mig du ser

Nybadad och trött tjej som endast sovit fyra timmar inatt och sedan en timme på en soffa i skolan. Har skrivit prov, ritat självporträtt, sett film och haft världens-sämsta-lärare som förstör det roligaste ämnet på schemat. Har kollat hockey och tränat. Har läst min bok. Har missat mitt nattåg och ska nu lägga mig under täcket i min säng och invänta nästa. Nu jävlar ska här sovas. Har mycket att göra dagarna framöver!

present till mändi
present till mamma
present till gustav
träffa david?
plugga till högskoleprov
skriva högskoleprov
födelsedagsmiddag
frukost-på-sängen-firande
träning
träffa sebbe
skola, skola och skola


Kommentarer
Postat av: J

Skiva på måndag också (:

2011-03-31 @ 10:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0