down the beaten track

Ibland undrar jag om det är min verklighet som är extremt orealistik eller mina drömmar som är otroligt verkliga. En del saker kan jag skilja ur och avgöra, det mesta går att bestämma till dröm eller verklighet men det finns vissa saker som jag inte vet om något faktiskt sagt till mig eller om jag drömt det. Det finns vissa händelser jag inte kan avgöra om de är sanna eller påhittade av min, isåfall, väldigt kreativa fantasi. Jag vet inte. Men idag var jag lycklig i alla fall. Och det spelar ingen roll om allt var en dröm, eller om bara hälften var något jag drömde. Det var bra i alla fall och eftersom jag inte är säker och det egentligen inte ens spelar någon roll kan jag lika gärna anta att det har hänt på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0