I'm your girlfriend and you're my friend

Har varit på så urlesst humör hela dagen och vågar nog anta att det beror på min sömnbrist. Blev inte mycket sova inatt heller då jag inte var hemma förän strax innan fyra och har sedan haft lektioner hela dagen. Blev i alla fall bakislunch i form av pizza och cola på Bamses. Äntligen hemma nu igen och om jag inte skulle träna ikväll skulle jag gå och lägga mig med en gång. Hur som helst har skolan dragit igång igen, pang på direkt! Fick tillbaka resultatet av mitt oändligt stora hemprov i pedagogiskt ledarskap och jag fick MVG, bara fyra fel av fyrtio, så JÄVLA skönt!

Har studiedag imorgon så den ska ägnas åt plugg plugg och mera plugg. Filosofiprov, projektarbete och debattartikel om vattenkraft. Blir alltid taggad när jag fått ett bra resultat, imorgon ska jag satsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0