it's all about

Panikpanikpanik nu igen. Har fortfarande en och en halv fråga kvar och mina svar känns helt luddiga och out of the blue. Har 80 minuter på mig. Borde läsa lite för att lugna ner, men är inte säker på att jag hinner klart då.

Grymt bra hockeymatch var det idag i alla fall. Jag är glad att jag prioriterade den framför plugget, behövde ändå en paus. Vinst med 3-0 och det betyder att AIK leder med 2-0 i matcher. Sjukt härligt. Även om de skulle åka ur så gör det inget, för det var ingen som ens trodde att de skulle klara året ut i Elitserien och nu har de till och med vunnit två första matcherna i slutspel. Det var sån himla stämning. Jag börjar nog bli lite störd, lite för sentimental för jag känner hela tiden att jag vill gråta. Haha. Vet inte ens vad det kommer ifrån, jag blir bara lycklig och gråtfärdig, blir påmind om när jag var lite och gick på hockey. Sentimental som om jag vore gravid, vad händer egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0