remember that time when we would only smoke marlboro?

Är fortfarande så trött att det känns som jag blivit drogad, förstår inte varför. Snön öser ner och gör mig otaggad på allt, ville ju ha vår och converse och jeansjacka nu, men icke sa nicke, nu blir det slask och mjukisar istället. Vi har studiedag och tanken var att jag skulle ägna dagen åt plugg, har två saker som ska in 23.59 och ett prov imorgon. Är dock inte alls särskilt sugen på att plugga så har ätit pannkakor med keso på och tittat på Pippi med min syster istället.

Jag är trött och irriterad och arg och upprörd och utmattad och hjärndöd och orkar inte alls engagera mig i någonting, skulle helst av allt dra täcket över huvudet, sjukanmäla mig från jobbet ikväll och ligga där tills allt känns varmt och bra igen. Livet funkar nog inte så tyvärr. Det är nog bara i mitt huvud det sitter, det beror nog inte så mycket på vilken dag det är eller hur mycket jag har att göra egentligen. Får nog helt enkelt tvinga mig att göra något. Men är inte så sugen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0