0 minutes left on spotify

Helgen tog en lite öväntad vändning och nu är jag nervös och har ont i magen och är glad och har ont i magen, undra kan man ju göra vad det ska betyda.

Matchen i fredags vill jag inte ens tänka på för att den gör mig så arg men vi förlorade bara med 2-1 i alla fall. Lördagen tillbringade jag nere på Katrins land och fast det regnade och var rätt grått hela dagen lyckades vi lägga i båten och åka en liten tur för att se om den fungerade. Resten av tiden tillbringades till sådant som det brukar bli på landet - grillning, lite filmtittande, läsa tidningar, läsa böcker och massa ätande. Lekte även med fina Elsa och tittade fotbollen också, som jag inte kan stava till, Champions Leauge?

Hade fått mail från Cornelia nu. MVG på både presentationen och rapporten. Ett jävla under efersom jag egentligen tänkt att satsa på G. Om hon följt sina egna uppsatta regler nu att diskutera med Johan innan hon sätter betygen borde jag få M i slutbetyg. Om hon struntat i det, vilket är mycket mera troligt, får jag VG och det vill jag inte ha. Har inte råd med ett VG till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0