all these things I've done

Idag har av någon underlig anledning varit riktigt underbar. Jag vaknade alldeles utvilad trots att jag inte sovit mycket alls. Jag skrev prov i skolan som jag tror gick väldigt bra och om exakt en vecka är skolan ÖVER!!!! Sedan har jag ätit sushi, precis som alla andra dagar. Och jag har tillbringat massa tid med min andra hälft som sitter ihop klistrad till mig och som jag varken kan tycka, tänka eller prata utan. Men vilken tur för mig att jag har någon som kan tycka åt mig då.

Sedan har jag varit i Farsta med Fridisen och de tre timmarna gick oerhört snabbt. Vi åt lite, gick runt lite, satt i solen lite och pratade väldigt mycket. Och köpte en klänning. Nu är det sommarsommarsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0