alla sjunger mina sånger

Idag är det endast 30 dagar till Studenten! Verkligen dags att börja med nedräkningen nu. Har haft en lugn dag med sushi och massa solande. Lektionerna är jag så trött på att jag inte lyssnar ett dugg längre, börjar bli riktigt stressad då vi fick ytterligare en uppgift idag, har nu tre saker denna vecka, fyra nästa och ytterligare fyra veckan efter det. Orkar trots det inte stressa upp mig, jag tänker inte tillbringa all min tid åt plugg utan gör det när jag få lust, inspiration, eller troligtvis i sista sekund när jag inte kan skjuta upp det längre.

Idag har jag läst min svenska bok i alla fall, och legat ute i solen, i veckan ska jag jobba, träna, spela match, sola ännu mer, förhoppningsvis gå på stan, kanske se på bio och sedan grilla i helgen. Jag tänker inte låta skolan förstöra mitt bra humör nu när det är så kort tid kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0