(be)sviken

Jag är medveten om att jag kan vara riktigt utstuderat elak mot personer ibland och jag vet att det är rätt jävligt av mig. Men ingen människa kan ta hur mycket skit som helst och efter ett visst mått av skit blir man faktiskt rätt trött på det. Och jag orkar inte hur länge som helst. Inte för att det är schysst att ge igen på samma sätt, men om människor är oförmögna att förstå att man inte kan behandla andra människor, och definitivt inte sådana personer som man kallar för sina vänner, hur som helst så kan dom fan inte förvänta sig någon jävla uppskattning själva.

Nog på gnällpratet, förutom att jag är irriterad och har ont i magen och det är fredag den trettonde idag så är jag rätt glad. Jag och Jennifer för traditionen vidare och har ätit sushi i princip varje dag denna vecka och därför även idag. Vi har umgåtts i sällskap av lite kamdium och vi har snackat massa skit, det är alltid lika trevligt. Sen har jag legat i soffan sen jag kom hem och kollat hockey - trevligt med vinst och final nästa, catchiiing!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha vafan skulle du fattat det om du såg henne eller? :p

2011-05-13 @ 23:46:37
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0