dancing in the moonlight

Jennifer pratade igår om att skriva en lista på allt hon vill hinna göra/uppleva innan hon dör och nu är jag lite sugen på att göra en sådan med. Fast när jag tänker efter har jag för mig att jag redan gjort en sådan? Eller var det kanske en för vad jag skulle göra under det här året? Hur som helst är det sommar och sol och det finns hur mycket möjligheter som helst just nu, det känns som att jag kan göra precis vad jag vill och jag vet lite saker som jag ska göra innan jag dör i alla fall.

Åka på festival
Få något jag skrivit publicerat någonstans
Plugga i en annan stad
Flytta till min egna lägenhet
Åka till Grekland, Irland och Island
Läsa läsa och läsa alla mina böcker igen
Bli duktig på att laga mat
Göra färdigt min receptbok
Göra en minnesbok



Sedan finns det ju massa saker jag vill göra men som jag inte är säker på om de kommer att bli av eller inte och en av dem är att jag väldigtväldigtväldigt jättegärna vill åka på en volontärresa till Afrika.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha kopierade typ din text rakt av x)

2011-05-26 @ 15:31:16
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0