det lyser en stjärna på himlen för dig inatt

Det känns helt plötsligt så meningslöst, som om ingenting egentligen betyder någonting. Det känns som att det inte spelar någon roll hur man spenderar sitt liv, hur mycket man anstränger sig eller hur vänlig man är för man kan ändå dö helt plötsligt, utan förvarning.

Det är så fel att det alltid är de människor som minst förtjänar att dö som gör det. Det är så fel att de inte är någon av personerna i de två löjliga gängen som bråkar som dör, utan den personen som går in och försöker stoppa bråket. Försöker medla och lugna ner personerna.

Det känns så meningslöst att göra bra saker när det är det som kan vara orsaken till att man dör, alldeles för ung. Det känns så meningslöst att jag aldrig kände den här personen, som bara var ett år äldre en mig, som många i min närhet nu är helt nedbrutna av sorg på grund utav, som jag säkert har hälsat på ute på gatan eller inne hos grannen.

Allting känns bara så fel och så jävla uppochnedvänt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0