för en lång lång tid

Det är varmt ute nu igen och jag tror att jag ska ha mina hängselbyxor på mig! Hur som är det här första dagen på väldigt väldigt länge som jag verkligen vaknat och varit på bra humör. Jag är genomlycklig idag (och har väl mina misstankar om varför...). Ska snart äta frukost, sitter bara och väntar på hungern först, och därefter en lektion med teater och avslutning. Sedan blir det stan, sushi, shopping och bio med Jennifer och Kimmen.

På onsdag är det Pelles stora dag, den första av mina vänners studentdag. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå till hennes skola eller bara på mottagningen. Har definitivt inte bestämt mig för vilka kläder jag ska ta på mig! Blir väl till att gräva igenom hela garderoben imorgon!

Kommentarer
Postat av: p

kom till skolan och mottagningen! vill verkligen ha dig där!!

2011-05-31 @ 00:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0