frihet och kärlek och vänskap och fred

Dags att checka av lite skolgrejer känner jag, bara för att påminna mig om att det faktiskt försvinner lite arbete med dagarna som går;

filosofiuppsats
projektarbete årsredovsisning
internationell ekonomi MVG-essä
svenska talkshow
projektarbete slutlogg
projektarbete processrapport
internationell ekonomi prov
filosofiseminarie
redovisning och beskattningsprov
svenska bok
svenska läslogg
svenska mediauppgift
pedagogiskt ledarskap rapport
pedagogiskt ledarskap presentation
naturkunskapsprov

Det är alltså fem grejer helt avklarade, tre halvavklarade och bara sju hela saker kvar (om jag inte glömt något vilket jag misstänker att jag har) men sen är jag i alla fall friiiiiiiiiiiiiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0