I watched him drink his pain away

Om jag låter bli att tänka och bry mig om det som inte spelar någon roll kan jag återuppleva samma situation om och om igen tills jag tror att den är verklig. Jag kan minnas vartenda ord vi sa och varje rörelse du gjorde. Jag minns din plågade blick som tydligt sa att det här inte var ditt val och jag minns längtan i din sista beröring som talade om för mig att du inte ville annat än att jag skulle hålla dig kvar. Det gjorde jag inte, jag höll inte kvar dig utan lät dig gå. Jag lät dig gå utan ett ord för jag visste att även om det inte var du som lagt grunden för ditt val så var det trots allt du som genomförde det, du som gjorde det slutgiltigt. Det var du som sa att det var över och aldrig mer skulle bli detsamma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0