it's everything you wanted

Det var väldigt länge sedan jag lyssnade så här mycket på musik. Jag tycker om musik och det är inte förrän nu jag inser hur mycket jag verkligen har saknat det.

Idag har varit en relativt händelselös dag och jag är även rätt tom på ord för tillfället, känns som ett par enstaka tankar ramlar omkring i huvudet på mig på grund av tomrummet. Vi har som vanligt ätit sushi och sedan även lite ballerina kladdkaka med mjölk till eftermiddagsfika. Sen har jag inte gjort vidare mycket alls. Men presentationen på ped.led kändes i alla fall jättebra och nu har jag de två sista sakerna i skolan imorgon. Två sista sakerna för all framtid. Exakt två veckor kvar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0