medias j*kla påverkan på samhället

Det är aningen svårt att hålla fokus på skolan nu när det bara är en uppsats kvar. Väldigt svårt är det till och med. Jag tänkte ju börja redan när jag kom hem från skolan men när jag hade ätit min sushi (underbart) satte jag mig vid pianot en stund istället och sedan förflyttade jag mig till soffan där jag lästa Sagan om Ringen och sedan somnade jag i soffan och sov i nästan tre timmar.

Det var ofattbart skönt att sova och jag vet inte varför jag sov så länge, jag antar att det antingen beror på järnbrist för hundratusende gången eller att jag inte har haft de bästa sovvanorna på länge. Har även fått en del förslag från nära och kära som påstår alltifrån stress til smygalkoholism, mina vänner är alltid lika trevliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0