pingviner håller väl åtminstone käften?

Den helvetes ångesten tar död på mig. Kryper längs ryggen och lämnar ett öppet hål längs hela min baksida, från vaderna upp till nacken. Det känns som att det blåser kalla vindar igenom mig och skickar kalla kårar längs ryggen. Bröstet värker dygnet runt och hjärnan känns för det mesta tom. Korta studer av lycka gör att jag fortfarande är hel men för det mesta är allt bara stumt och frånvarande.

Idioter runt om i världen underlättar ju inte riktigt någonting. Är så jävla förbannad på vissa personer just nu, besviken på andra och jag känner att en del personer helt enkelt inte är värda att kallas för vänner längre. Det finns ingen i den här jävla världen som kan avgöra hur någon annan mår och på minsta lilla sätt försöka jämföra det med sig själv men likväl ska varannan förbannad människa på jorden försöka slå varandra i att må dåligt. För i helvete vad trött jag är på människor. Ska flytta till fucking Alaska och bo med pingviner i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nä flytta till fucking Åmål ist ;)

2011-05-16 @ 18:47:28
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0